poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Always the best blogs

Nominację otrzymałam od http://ja-i-swiat-99.blogspot.com/
Bardzo jej za to dziękuję i bardzo mi miło z tego powodu bo to wielkie wyróżnienie.
REGULAMIN
1. Podziękuj osobie, która Cię nominowała
2.Obserwuj i skomentuj bloga osoby, która Cię nominowała.
3. Odpowiedz na pytania.
4.Napisz 5 ciekawostek o sobie
5. Wstaw "always the best blogs" na swojego bloga
6. Wybierz 10 blogów, które według Ciebie powinny trafić do konkursu.
7. Umieść te blogi w tym poście.


Pytania:
1. Co skłoniło Cię do napisania bloga?
* Opowiadania pisałam już wcześniej, ale nigdy o 1D. Czytałam kilka takich         blogów i pomyślałam, że może warto spróbować pisać takiego bloga. Pisałam już o tym w pierwszej notce ;)
2. Na czym wzorujesz się pisząc bloga?
* Na własnej wyobraźni ;)
3. Jakie są twoje pasje?
* Fotografia, pisanie i rysowanie ;)
4. Co uważasz w życiu za najważniejsze i dlaczego?
* Uważam, że najważniejsze jest spełnianie swoich marzeń, bo dzięki temu możemy być naprawdę szczęśliwi.
5. Gdybyś miała jedno życzenie, jaka byłaby twoja prośba?
* Tak naprawdę, to nie wiem. ;D Chyba prosiłabym o tą osobę, która będzie dla mnie ważna, a ja będę ważna dla tej osoby ;)

Ciekawostki:
 ( Tak naprawdę, to nie wiem co mam tu napisać ;) )

* Uwielbiam czytać książki. Mogłabym siedzieć nad nimi całymi dniami i nocami
* Jestem wielką romantyczką.
* Chciałabym pojechać do Londynu i do Wenecji 
* Swoją przyszłość chciałabym wiązać z fotografią
* Nie potrafię obyć się bez muzyki. Jest ze mną wszędzie, gdzie się tylko da ;)

Blogi, które nominuję:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K